Scurt Istoric al cafelei Tchibo

Fondată în 1949 de Max Herz, Tchibo a fost iniţial o firmă de comenzi de cafea prin poştă, evoluand într-o companie internaţională ce acţionează în mai multe sectoare, nu doar în cel tradiţional de vânzare a cafelei.

Numele de Tchibo vine de la combinatia numelui unuia dintre fondatori – Tchilling – si cuvintul „bohne”, care in limba germana inseamna boaba. Numele de Tchibo este marturia prospetimii si a calitatii pe piata cafelei de peste 50 de ani fiind o poveste de succes chiar de la inceput.

Gama si conceptul Tchibo

De-a lungul anilor, Tchibo şi-a extins în mod sistematic gama şi căile de distribuţie, asigurând diversitate şi calitate în lumea întreagă cu mărci puternice: Eduscho, Davidoff, Pure.

Recent Tchibo a patruns in sectorul automatelor de cafea cu un concept nou care a revolutionat lumea acestora. Noul concept intitulat Tchibo TO GO consta in folosirea paharului de carton personalizat, cu posibilitatea utilizarii capacelor. Cafeaua folosita este o cafea aromata, predominant arabica, un gust dulce foarte apreciat de consumatorii romani.

Paharul de carton este realizat din materiale biodegradabile si reciclabile fiind superioare din acest motiv paharelor din plastic. Este bine de stiut ca paharul de carton influenteaza calitatea. O cafea servita intr-un pahar de carton are un gust mai bun decat aceeasi cafea servita intr-un pahar din plastic iar proprietatile cafelei se pastreaza intr-un interval de timp mai indelungat.

Tchibo a conceput doua variante pentru acest concept TO GO:

– Pahare automate din carton Tchibo de 7 oz, ce pot fi folosit in automatele de cafea in locul paharelor din plastic. Ca dimensiuni acestea sunt mai inalte si au volum de 180 ml fata de 166 ml, cat are un pahar din plastic. Cantitatea de apa din produse poat fi modificate sau pot ramane la fel chiar daca paharul nu va fi plin in cazul bauturilor obisnuite. Pentru aceste pahare se pot folosi capace din plastic care vor fi oferite manual de vanzator.

– Pahare manuale din carton Tchibo TO GO ce pot fi folosit in general pe semi-automatele de cafea. Paharul este de 8 oz si are o capacitate de 220 ml. Capacele destinate acestora sunt din plastic si au un diametru de 8 cm si sunt oferite de vanzator clientului final.

Pentru aceste doua concepte, Tchibo a pregatit mai multe tipuri de cafea boabe si produse aditionale. In acest moment se comercializeaza 4 tipuri de cafea boabe: Tchibo Espresso Speciale, cafea Tchibo Creme Suisse, Eduscho Espresso si Eduscho Cafe Crema. Calitatea produselor creste in general cu pretul, iar Creme Suisse este varianta cea mai scumpa dar si cea mai buna calitativ. Alaturi de aceste produse, Tchibo ofera si produse aditionale cum ar fi coffee whitener, lapte praf topping si ciocolata calda.

Conceptul de Tchibo To Go a devenit deja foarte cunoscut in Romania. Multi operatori s-au adaptat noului concept iar acesta a condus la cresterea afacerilor lor.  Cafeaua Tchibo este apreciata pentru calitatea ei si nu doar pentru modul de expunere. De aici si grija importatorului de a se asigura ca in paharul personalizat de Tchibo se gaseste cafeaua cu acelasi nume. Pentru acest lucru este de mentionat faptul ca paharul automat din carton Tchibo se comercializeaza doar cu cafeaua Tchibo aferenta.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *